wtorek, 17 września 2013

Muzyczna Widokówka: Florence & Beirut

Będąc młodszą, potrafiłam oczami wyobraźni przenieść budynki w czasie i przestrzeni. I tak oto poniemiecka willa stawała się pensją dla panien z tzw. dobrych domów, choć tak naprawdę była tylko domem majętnego Schmidta. Dziś nie jestem w stanie tego zrobić, choćbym się dwoiła i troiła.

 Postanowiłam co wtorek rozgrzewać z samego rana Wasze trybiki wyobraźni. W. Clement Stone powiedział kiedyś: Cokolwiek umysł może wyobrazić, człowiek może osiągnąć. Z tego też powodu nie ma co się ociągać i razem podziałamy przy wybranych przeze mnie utworach. To chyba najprostsze co można zrobić- zamknąć oczy, posłuchać i odlecieć. 4 minuty pełnej swobody w kreacji. 


Zaczniemy prosto. Miłego słuchania!
P.S. Zapraszam do dzielenia się wizjami w komentarzach. Jestem ciekawa co widzieliście :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu