piątek, 6 września 2013

Odmóżdżanie pierwsza klasa

Wiecie, ze to już 17 post w ramach mojej autoterapii? Co prawda cykliczność lekko mi się zaburzyła, ale od prawie miesiąca knuję coś bardzo nie-dobrego i to pochłania strasznie dużo energii i czasu. Do końca jednak są jeszcze 4 posty. Co najfajniejsze, z tyłu głowy pamiętam cały czas o tym, że jest ten blog i, że są rzeczy do opisania.

Jestem niezwykle zainteresowana popularnością seriali paradokumentalnych. W ostatnim czasie zauważyłam też zwiększenie ilości emitowanych para-seriali-para-życie. "Dlaczego Ja?", "Czyja wina?", "Trudne sprawy", "Pamiętniki z wakacji" to polsatowski blok od 9:00 do 15.50 z godzinną przerwą na "Pierwszą Miłość". W TVNie, w tym samym dniu od godziny 11.10 zaczynamy "Wawą non stop", potem "Ukryta prawda", "Szpital", "W-11", "Rozmowy w toku", "Szpital" i o godz. 18.00 kończymy "Wawą non stop". Ostatnio przyłapałam brata na oglądanie "Zdrady", nawet już nie sprawdzałam kanału. Do szczęście brakuje nam tylko sędziny Wesołowskiej i Sądu "Rodzinnego". Co sprawia, że ludzie to oglądają? totalnie nie mam pojęcia. Pytałam brata- odpowiedział, że robi to dla zabawy, ale po pół godzinnej obserwacji nie zauważyłam ani razu, żeby śmiał się. Mama również traktuje to jako rozrywkę, ale ani razu nie zauważyłam zdrowego dystansu. Zastanawiam się, jaki sens jest w oglądaniu czyiś problemów i niezdrowym ekscytowaniu się nimi. Patrząc ile czasu antenowego jest poświęcone na takie bzdury, jestem w pełni przekonana, że idziemy na dno. I jestem szczęśliwsza nie oglądając telewizji.

W tym miejscu zatrzymam się i zapraszam do obejrzenia przecudnej urody infografiki:


Gdyby nie było czytelne to zapraszam pod ten adres. Znajdziecie tego więcej. Może komuś się przydać kiedyś.
Co do taniej i łatwiej rozrywki to proponuję zamiast oglądać para-seriale-para-dokumentalne, zajrzeć na Kwejka. Tam człowiek się pośmieje, a czasem trafi na swietne pomysły. Źródło kreatywności! :D To taka propozycja po najmniejszej linii oporu. Jeśli jesteście bardziej ambitni to... sami zresztą wiecie. Tyle sie o tymteraz mówi. ;) Odmóżdżajcie się z głową! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu